Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Vôňa printového média

Dátum: 13.11.2023
Autor: FIJET Slovakia
Počet videní: 418
2 min. čítania
Vôňa printového média

MEDIA PROJEKT" je one currency  "výskum čítanosti tlače" v populácii Českej republiky od 12 do 79 rokov.  

Unie vydavatelů  s   Asociáciou  mediálních agentur (ASMEA) pokračujú v 26-ročnej tradícii výskumu a objednávajú ho   u špecializovaných agentúr.  Výstupy z výskumu  využívajú nielen potenciálni zákazníci ale  aj dané  médiá   pre  svoje mediálne plánovanie kampaní. 

printové_médium_plošne_na_web

Najnovšie údaje dokumentujú, že tlač v Českej republike má stále svoje významné postavenie a  je označovaná za silné médium.

Kvalita čítania je vyhodnotená viacerými ukazovateľmi podľa druhu printového média.   kvalita_čítania_na_web_3

Čitateľ venuje čítaniu  tlačeného média minimálne   20 minút v závislosti o aký druh  média ideas_na_web

Prehľad  o vydavateľských domoch najčítanejších tlačových médií  v ČR

vydavateľské_domy_na_web_1

Agentúry získavajú údaje na základe dopytovania,  ktoré vychádza zo základnej metódy CAPI face to face (viac ako 50%) v kombinácii s CAPI screen to screen, asistované CAPI screen to screen. Ďalšie metódy CAWI a CATI  sú vzájomne prepojené s výsledkami uvádzaných metód. 

Prezentáciu celého výskumu možno pozrieť na linku :

http://www.unievydavatelu.cz/gallery/files/MP_2204_klasicka_presentace_v09VK.pdf

Zdroj: 

http://www.unievydavatelu.cz/gallery/files/MP_2204_klasicka_presentace_v09VK.pdf

spracovala L.Nov.