Vôňa printového média

MEDIA PROJEKT" je one currency "výskum čítanosti tlače" v populácii Českej republiky od 12 do 79 rokov.
Unie vydavatelů s Asociáciou mediálních agentur (ASMEA) pokračujú v 26-ročnej tradícii výskumu a objednávajú ho u špecializovaných agentúr. Výstupy z výskumu využívajú nielen potenciálni zákazníci ale aj dané médiá pre svoje mediálne plánovanie kampaní.
Najnovšie údaje dokumentujú, že tlač v Českej republike má stále svoje významné postavenie a je označovaná za silné médium.
Kvalita čítania je vyhodnotená viacerými ukazovateľmi podľa druhu printového média.
Čitateľ venuje čítaniu tlačeného média minimálne 20 minút v závislosti o aký druh média ide
Prehľad o vydavateľských domoch najčítanejších tlačových médií v ČR
Agentúry získavajú údaje na základe dopytovania, ktoré vychádza zo základnej metódy CAPI face to face (viac ako 50%) v kombinácii s CAPI screen to screen, asistované CAPI screen to screen. Ďalšie metódy CAWI a CATI sú vzájomne prepojené s výsledkami uvádzaných metód.
Prezentáciu celého výskumu možno pozrieť na linku :
http://www.unievydavatelu.cz/gallery/files/MP_2204_klasicka_presentace_v09VK.pdf
Zdroj:
http://www.unievydavatelu.cz/gallery/files/MP_2204_klasicka_presentace_v09VK.pdf
spracovala L.Nov.