Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Sokrates a značka

Dátum: 14.05.2023
Autor: FIJET Slovakia
Počet videní: 1679
2 min. čítania
Sokrates a značka

Už v  čase Aténskej demokracie Sokrates  hovoril o reputácii a zdôrazňoval myšlienku: "Dobrú reputáciu dosiahnete snahou byť  skutočne tým, čím sa chcete  prezentovať".  

V ostatných dňoch absolvovali road show experti    na cestovný ruch a marketing zo združenia "BRAND 30 SLOVENSKO" .  Prezentovali a debatovali s vysokoškolákmi  v Prešove, v Banskej Bystrici aj v Bratislave. Išlo o iniciatívu  odborníkov, ktorí  upozorňujú na podstatu značky a jej efektívne zavedenie do praxe na medzinárodnom aj domácom trhu cestovného ruchu. 

Martin Horváth zdôraznil, že kontakt so študentami  je platformou pre vzájomné otázky a odpovede.   Stretnutia sú  potrebné pre  nástup generácie, ktorá si osvojí úlohu  presadzovať a riešiť aj obsah značky Slovenska.

Horváth_(2)men

Všetci experti opätovne zdôrazňovali, že logo je len vizuál. Či to bol v minulosti "motýlik" alebo v súčasnosti  "good idea". Základom značky je reputácia, ktorá je hodnoverná na základe skúseností a pravdy.  

o_máme_urobiť_(2)men

Podujatie začalo on-line  príhovorom Simona Anholta,  britského autora  teoretického  "hexagonu" národnej značky, do ktorého zaradil aj cestovný ruch. 

Simon_Anholt_(2)men

 

 

Prepočty Anholtovho indexu národnej značky s konkrétnymi príkladmi  prezentoval Jakub Hankovský

Jakub_Jankovsky_(2)_menx

známosť_Slvoenska_2_(3)leps

Pohľad na trh MICE z aspektu značky, skúsenosti s organizáciou a zabezpečením   medzinárodného  podujatia v Banskej Bystrici a  konštatovanie "dali sme to !" to boli slová Niny Erneker.

Nina_1_(2)men

Milan Jursa komunikoval  branding v teórii aj v praxi prostredníctvom sveta filmu 

Milan_Jursa_strojar_(2)men

strojar_(3)menx

Hostia hovorili o svojich  skúsenostiach  z  realizácie projektov v zahraničí,  názory a podnety z oblasti vysokoškolskej diplomacie.

V rozhovore odzneli aj   informácie o portfóliu MICE, ktoré Bratislava Tourist Board dlhodobo koncepčne rozvíja a svojou činnosťou dosahuje  celoštátny rozmer. 

chorvat_btb_(2)men

Z celej dvojhodinovej debaty vo vzťahu ku značke vyplynula nástojčivá otázka, ktorú formuloval už Sokrates: som si istý, že to, čo chcem povedať, je pravda? 

V podstate  nič nové a predsa tak  aktuálne aj pre kompetentných marketingových odborníkov Slovakia Travel, ktorí na podujatí neboli prítomní. 

Ľ. Nov. foto Ľ.Nov. 

Pozn. znížená kvalita fotografií z prezentácií je  v dôsledku technických podmienok premietania. 

 

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.