Sokrates a značka

Už v čase Aténskej demokracie Sokrates hovoril o reputácii a zdôrazňoval myšlienku: "Dobrú reputáciu dosiahnete snahou byť skutočne tým, čím sa chcete prezentovať".
V ostatných dňoch absolvovali road show experti na cestovný ruch a marketing zo združenia "BRAND 30 SLOVENSKO" . Prezentovali a debatovali s vysokoškolákmi v Prešove, v Banskej Bystrici aj v Bratislave. Išlo o iniciatívu odborníkov, ktorí upozorňujú na podstatu značky a jej efektívne zavedenie do praxe na medzinárodnom aj domácom trhu cestovného ruchu.
Martin Horváth zdôraznil, že kontakt so študentami je platformou pre vzájomné otázky a odpovede. Stretnutia sú potrebné pre nástup generácie, ktorá si osvojí úlohu presadzovať a riešiť aj obsah značky Slovenska.
Všetci experti opätovne zdôrazňovali, že logo je len vizuál. Či to bol v minulosti "motýlik" alebo v súčasnosti "good idea". Základom značky je reputácia, ktorá je hodnoverná na základe skúseností a pravdy.
Podujatie začalo on-line príhovorom Simona Anholta, britského autora teoretického "hexagonu" národnej značky, do ktorého zaradil aj cestovný ruch.
Prepočty Anholtovho indexu národnej značky s konkrétnymi príkladmi prezentoval Jakub Hankovský
Pohľad na trh MICE z aspektu značky, skúsenosti s organizáciou a zabezpečením medzinárodného podujatia v Banskej Bystrici a konštatovanie "dali sme to !" to boli slová Niny Erneker.
Milan Jursa komunikoval branding v teórii aj v praxi prostredníctvom sveta filmu
Hostia hovorili o svojich skúsenostiach z realizácie projektov v zahraničí, názory a podnety z oblasti vysokoškolskej diplomacie.
V rozhovore odzneli aj informácie o portfóliu MICE, ktoré Bratislava Tourist Board dlhodobo koncepčne rozvíja a svojou činnosťou dosahuje celoštátny rozmer.
Z celej dvojhodinovej debaty vo vzťahu ku značke vyplynula nástojčivá otázka, ktorú formuloval už Sokrates: som si istý, že to, čo chcem povedať, je pravda?
V podstate nič nové a predsa tak aktuálne aj pre kompetentných marketingových odborníkov Slovakia Travel, ktorí na podujatí neboli prítomní.
Ľ. Nov. foto Ľ.Nov.
Pozn. znížená kvalita fotografií z prezentácií je v dôsledku technických podmienok premietania.
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.