ITB pre novinárov

ITB Berlin je už niekoľko ročníkov podľa počtu vystavovateľov najväčším medzinárodným veľtrhom cestovného ruchu v Európe. Po období núteného on-line je opäť "naživo". Aj tento rok v marci 2023, avšak ide o veľtrh "B2B" (biznis - biznis)
Hostiteľskou krajinou pre účastníkov veľtrhu je tento rok Gruzínsko.
Veľtrh sa od dnešného dňa otvára pre všetky subjekty po línii B2B. Podľa vyjadrenia riaditeľky výstavy Deborah Rothe veľtrh prichádza s novinkami.
Prvý dnešný deň "MEDIA MONDAY" patrí médiám.
Lighthouse stage je majákom na javisku, ktorý vytvára možnosť predstaviť vystavovateľov.
V rámci sprievodného programu budú poprední manažéri významných medzinárodných spoločností na trhu cestovného ruchu aj predstavitelia akadémie komunikovať viacero tém v členení tematických celkov v tzv. dráhach - tracks
Destination Track bude o potrebách súčasného a budúceho destinačného manažmentu
Future Work Track sa orientuje na ľudské zdroje v priemysle cestovného ruchu a ich budúcnosť
Carrier und Cruise-Tracks budú odborníci komunikovať technické inovácie a ich význam pre leteckých prepravcov a ďalších aktérov v tvorbe okružných letových trás.
Hospitality Tracks vychádza z potrieb hotelierstva a pohostinských služieb z hľadiska budúcnosti
Business Travel Track je téma o vývoji na trhu služobných ciest v súvislosti s hybridnými modelmi pracovísk.
Tohtoročné nové projekty ITB Berlín sa zamerajú na témy zážitkového cestovania, cestovného ruchu mládeže, cestovanie LGBTQ+ .
Nová digitálna platforma ITBxplore ponúka on-line prepojenie vystavovateľov s obchodnými nákupcami a stretnutie off-line.
Zdroje: itb@messe-berlin.de, foto: itb.com
Spracovala: Ľ. Novacká
Video
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.