Tak blízko k zážitkom, tak blízko k Vám
Travel Slovakia sa predstavila novinárom neformálne a príjemne. Prezentovala 3 prieskumy o profile dovolenkárov na Slovensku. Z najnovších údajov z mája 2022 vyplýva, že dovolenku na Slovensko plánuje 58% respondentov, pričom ubytovanie v súkromí využije 43% a v hoteli 15% respondentov. Do zahraničia pocestuje 42%. dopytovaných osôb. Rozpočet na dovolenku vo výške do 500 EUR uviedlo 61 % dopytovaných. "Investovať do dovolenky v rozsahu 1001 - 2000 EUR plánuje 8% a nad 2000 EUR 2% vzorky slovenských respondentov. Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa Václava Miku je v tomto roku nárast záujmu o kratšie 4 dňové pobyty a naďalej pretrváva záujem o dovolenku na Slovensku ako destináie č. 1.
Travel Slovakia bude aj tento rok pokračovať v marketingovej podpore domáceho cestovného ruchu Slogan "Tak blízko k zážitkom, tak blízko k Vám" reflektuje emócie Slovákov, ale aj blízke zahraničné trhy v Česku, Poľsku, RAkúsku, Nemecku, Maďarsku. Návštevu Slovenska z uvedených krajin budú stimulovať aj nové krátke videá, špeciálne zostavené pre každú oslovenú zdrojovú krajinu potenciálnych turistov. Digitálnu komunikáciu bude Slovakia Travel smerovať aj na zdrojové trhy v Pobaltí a v Škandinávii.
Zdroj a foto: Travel Slovakia
Slovensko blízke a prekvapivé bude rezonovať aj v marketingu pre biznis klientelu a MICE. Travel Slovakia bude prezentovať spolu s významnými slovenskými producentmi ponuku Slovenska pre MICE nákupcov (buyerov) na špecializovaných veľtrhoch IMEX atď.
Významné obdobie intenzívnej komunikácie Travel Slovakia nastane počas predsedníctva SR v rámci zoskupenia krajín V4 pre cestovný ruch.
L.Nov
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.